Monday, June 22, 2026

Toiveuusinta?

 

4 comments:

  1. Todellakin, kiitos, kiitos Paaspii. Löytyiväthän ne sieltä harmaan kiven takaa vaikka kaduin jo että olin vaivannut sinua etsimään. Nämä ovat kuvikseksi niin poikkeuksellinen teema! Wow!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oleppa hyvä. Löytyivät yllättävän helposti siihen nähden että kuvia on tuhansittain kovalevylläni.

      Delete
  2. Minullakin on tuollaiset, kiitos neulojan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama neuloja meillä. Mulla on nykyään pinkit. Niin kuin futaajilla konsanaan.

      Delete

I love comments and will responde to everyone. In my blog that is. I´ll try to visit everybody but sometimes I just don´t have the mental power to do so. Sorry about that. I moderate comments.