Monday, June 22, 2026

Toiveuusinta?

 

2 comments:

  1. Todellakin, kiitos, kiitos Paaspii. Löytyiväthän ne sieltä harmaan kiven takaa vaikka kaduin jo että olin vaivannut sinua etsimään. Nämä ovat kuvikseksi niin poikkeuksellinen teema! Wow!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oleppa hyvä. Löytyivät yllättävän helposti siihen nähden että kuvia on tuhansittain kovalevylläni.

      Delete

I love comments and will responde to everyone. In my blog that is. I´ll try to visit everybody but sometimes I just don´t have the mental power to do so. Sorry about that. I moderate comments.