No sä kyllä tiedät mitä tykkään kuvistasi, ne eivät petä katsojaa koskaan. Joissakin pitää etsiä sitä erityistä kulmaa, jotkut puhuttelevat mustavalkoisella valinnallasi. Arvaas minkä kuvan muistan kaikkein eniten, voisko se tulla repriisinä? Se oli jokin käsin kirjailtu lenkkitossu ja siitä on kai vuosia...
I love comments and will responde to everyone. In my blog that is. I´ll try to visit everybody but sometimes I just don´t have the mental power to do so. Sorry about that. I moderate comments.
When I was young, I had dreams about experiencing the midnight sun. Your photo is beautiful, with the mist and the dusk.
ReplyDeleteThank you Alana!
DeleteBeautiful shot!!
ReplyDeleteThank you Alan!
DeleteNo sä kyllä tiedät mitä tykkään kuvistasi, ne eivät petä katsojaa koskaan. Joissakin pitää etsiä sitä erityistä kulmaa, jotkut puhuttelevat mustavalkoisella valinnallasi. Arvaas minkä kuvan muistan kaikkein eniten, voisko se tulla repriisinä? Se oli jokin käsin kirjailtu lenkkitossu ja siitä on kai vuosia...
ReplyDeleteTäytyypä kaivella arkistoja jos löytyy, niitä on niin paljon että jonkun tietyn löytäminen on kiven takana.
DeleteNice shot. Hyvää kesää! 🌼🌺🌷🪻🌻
ReplyDeleteKiitos ja kiitos samoin.
Delete