On varmaan tyyriitä asuntoja kuvassa.
Todellakin. Kun olin vanhustenpalvelussa kävin yhdessä kämpässä. Kulmaparveke etelään ja länteen. Lankkulattiat jne. Ihan ökyä.
Really beautiful.
Thank you very much Linda!
Nice blue sky! I bet those places are spendy.
I agree and you bet right.
I love comments and will responde to everyone. In my blog that is. I´ll try to visit everybody but sometimes I just don´t have the mental power to do so. Sorry about that. I moderate comments.
On varmaan tyyriitä asuntoja kuvassa.
ReplyDeleteTodellakin. Kun olin vanhustenpalvelussa kävin yhdessä kämpässä. Kulmaparveke etelään ja länteen. Lankkulattiat jne. Ihan ökyä.
DeleteReally beautiful.
ReplyDeleteThank you very much Linda!
DeleteNice blue sky! I bet those places are spendy.
ReplyDeleteI agree and you bet right.
Delete