Monday, June 1, 2026

Life by shore

 

Canon 5D markII + 70-200mm @ 200mm f4 1/3200sec. ISO100

6 comments:

  1. On varmaan tyyriitä asuntoja kuvassa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Todellakin. Kun olin vanhustenpalvelussa kävin yhdessä kämpässä. Kulmaparveke etelään ja länteen. Lankkulattiat jne. Ihan ökyä.

      Delete
  2. Nice blue sky! I bet those places are spendy.

    ReplyDelete

I love comments and will responde to everyone. In my blog that is. I´ll try to visit everybody but sometimes I just don´t have the mental power to do so. Sorry about that. I moderate comments.