Wordless Wednesday
Siinä on iso kattaus!
Piisaa vaikka koko kesäksi.
They eat whatever in our garden! Tulips, Talvio, salaatti...grrrr!
We mostly have dandelions.
Looks like this customer has found the freshest table in town!
Nothing like morning sun and fresh salad.
Kuvassa yksi, mutta jossakin koko poppoo odottamassa kapakkajonossa?
On niitä joskus ollut toinenkin.
And they never thank we who garden!
All you can eat.. 😃
I love comments and will responde to everyone. In my blog that is. I´ll try to visit everybody but sometimes I just don´t have the mental power to do so. Sorry about that. I moderate comments.
Siinä on iso kattaus!
ReplyDeletePiisaa vaikka koko kesäksi.
DeleteThey eat whatever in our garden! Tulips, Talvio, salaatti...grrrr!
ReplyDeleteWe mostly have dandelions.
DeleteLooks like this customer has found the freshest table in town!
ReplyDeleteNothing like morning sun and fresh salad.
DeleteKuvassa yksi, mutta jossakin koko poppoo odottamassa kapakkajonossa?
ReplyDeleteOn niitä joskus ollut toinenkin.
DeleteAnd they never thank we who garden!
ReplyDeleteAll you can eat.. 😃
Delete