That looks very cold and icy but he seems to be enjoying the scenery, have a nice weekend.
Thank you Amypie! I wish you the same.
Hyvä kuva, tulee mieleen Jyväskylän Ainolanranta (lue myöskin helvetin kalliita...) Kuokkalan sillan kupeessa.
Kiitos hra Sus`!
Hyvä kuva.
Kiitos. Niin minustakin. :)
I love comments and will responde to everyone. In my blog that is. I´ll try to visit everybody but sometimes I just don´t have the mental power to do so. Sorry about that. I moderate comments.
That looks very cold and icy but he seems to be enjoying the scenery, have a nice weekend.
ReplyDeleteThank you Amypie! I wish you the same.
DeleteHyvä kuva, tulee mieleen Jyväskylän Ainolanranta (lue myöskin helvetin kalliita...) Kuokkalan sillan kupeessa.
ReplyDeleteKiitos hra Sus`!
DeleteHyvä kuva.
ReplyDeleteKiitos. Niin minustakin. :)
Delete