Shadow Shot Sunday
I like the layered appearance of the sky's colors.
They´re nice yes.
I also like your layer cake sky and I really love the silhouettes you captured. Good eye!!
Thank you Alan!
Liukuvärjätty taivas ja komeat siluetit.Ensi viikonloppuna Lahdessa on jälleen Desucon. Porukka suostuu mielellään kuvattavaksi puvuissaan.
Ehkä sinulle, likainen vanha setä tuskin innostaa poseeraamaan. 😉 Muuten ihan hyvä idea..
Otat kunnon kameran messiin, niin näytät prolta, etkä miltään vanhalta äijältä!
Hyvä idea. Prokamera nimittäin löytyy.
Hyppyrimäenkin sait mukaan!
Radiomastot, kaupungintalo, Oululaisen mylly ja hyppyrimäet. Ei puutu kuin vesitorni..
No sitten vaan kiipeet järven toiselle puolen. Mitähän mahtaisi tulla mukaan horisonttiin sieltä tähyillen. Sulla on tekemistä.
Tämä on otettu Pyhätönmäeltä. Ehkäpä vesitornin saisi mukaan kun kiipeäisi Radiomäelle..
Miten sitten teetkin, tulos on aina yhtä mielenkiintoinen. Sulla on tosiaan silmää yksityiskohdille ja - sanotaanko kaikkeudelle?
Kiitos paljon kauniista sanoistasi.
That's pretty.
Thank you Lisa!
I love comments and will responde to everyone. In my blog that is. I´ll try to visit everybody but sometimes I just don´t have the mental power to do so. Sorry about that. I moderate comments.
I like the layered appearance of the sky's colors.
ReplyDeleteThey´re nice yes.
DeleteI also like your layer cake sky and I really love the silhouettes you captured. Good eye!!
ReplyDeleteThank you Alan!
DeleteLiukuvärjätty taivas ja komeat siluetit.
ReplyDeleteEnsi viikonloppuna Lahdessa on jälleen Desucon. Porukka suostuu mielellään kuvattavaksi puvuissaan.
Ehkä sinulle, likainen vanha setä tuskin innostaa poseeraamaan. 😉 Muuten ihan hyvä idea..
DeleteOtat kunnon kameran messiin, niin näytät prolta, etkä miltään vanhalta äijältä!
DeleteHyvä idea. Prokamera nimittäin löytyy.
DeleteHyppyrimäenkin sait mukaan!
ReplyDeleteRadiomastot, kaupungintalo, Oululaisen mylly ja hyppyrimäet. Ei puutu kuin vesitorni..
DeleteNo sitten vaan kiipeet järven toiselle puolen. Mitähän mahtaisi tulla mukaan horisonttiin sieltä tähyillen. Sulla on tekemistä.
DeleteTämä on otettu Pyhätönmäeltä. Ehkäpä vesitornin saisi mukaan kun kiipeäisi Radiomäelle..
DeleteMiten sitten teetkin, tulos on aina yhtä mielenkiintoinen. Sulla on tosiaan silmää yksityiskohdille ja - sanotaanko kaikkeudelle?
DeleteKiitos paljon kauniista sanoistasi.
DeleteThat's pretty.
ReplyDeleteThank you Lisa!
Delete