Onpa aivan tuttua paikkaa siinä tien varrella rantasillalle! Kiitos sinulle, et tiedäkään kuinka arvostan tätä kuvaa muistona menneistä vuosista! Katson kyllä mielelläni kaikki muutkin kuvat kaupungista, sinulla on taito pyydystää niihin sitä jotakin joka ikinen kerta. Hyvää jatkoa!
I love comments and will responde to everyone. In my blog that is. I´ll try to visit everybody but sometimes I just don´t have the mental power to do so. Sorry about that. I moderate comments.
Onpa aivan tuttua paikkaa siinä tien varrella rantasillalle! Kiitos sinulle, et tiedäkään kuinka arvostan tätä kuvaa muistona menneistä vuosista! Katson kyllä mielelläni kaikki muutkin kuvat kaupungista, sinulla on taito pyydystää niihin sitä jotakin joka ikinen kerta. Hyvää jatkoa!
ReplyDeleteKiitos Hanna Helena!
DeleteYritän kommenttia muttei näytä toimivan
ReplyDeleteModeroin kommenttini joten ne ilmestyvät pienellä viiveellä.
Delete