Hyppäsitkö aidan toiselle puolelle?
En- Oli siellä rako josta olisi päässyt. Festarit viikonloppuna, siksi aita.
I love comments and will responde to everyone. In my blog that is. I´ll try to visit everybody but sometimes I just don´t have the mental power to do so. Sorry about that. I moderate comments.
Hyppäsitkö aidan toiselle puolelle?
ReplyDeleteEn- Oli siellä rako josta olisi päässyt. Festarit viikonloppuna, siksi aita.
Delete